1000 متر باغ ویلای لوکس و تفریحی در شهریار
نوشته شده توسط : شریفی

کردامیر یکی از زیباترین شهرک های ویلایی واقع شده در شهریار است.این شهرک ویلایی از امکانات و امنیت قابل قبولی برخوردار است.ملکی که قصد معرفی آن را داریم 1000 متر باغ ویلا که در شهریار منطقه کردامیر واقع شده است. این باغ ویلا دارای 160 متر ویلای لوکس و نوساز به همراه 2 اتاق خواب به صورت مستر و یک شاه نشین با ویوی فوق العاده میباشد که این این باغ ویلا نسبت به دیگر باغ ویلا های منطقه منحصر به فرد کرده است.

بنای این باغ ویلا دارای کفی از سرامیک درجه یک به همراه کاغذ دیواری ایتالیایی و لوستری زیبا و مدرن میباشد که زیبایی خاصی را به ویلا بخشیده است.درب ضد سرقت، پکیج و رادیاتور نیز از دیگر مزیت های بنای این باغ ویلاست.همچنین محوطه سازی زیبا و دلنشین با استفاده از سنگ فرش، آلاچیق و باربیکیو نمای فوق العاده ای را در باغ ویلا ایجاد کرده است.

اگر به دنبال باغ ویلای تفریحی هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری زیبا با تصفیه خانه و قابلیت استفاده در چهار فصل میباشد.علاوه بر این مزیت ها این باغ ویلا دارای انشعابات کامل و قانونی آب و برق و گاز میباشد.اگر باغ ویلا برای تعطیلات مد نظر دارید با خیالی آسوده این باغ ویلا را خریداری نمایید چرا که دارای نگهبانی 24 ساعته میباشد.





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: